دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1398 - 10:17
قنادیان:

کتابی درباره عملیات مرصاد می‌نویسم

یک نویسنده گفت: کتابی درباره عملیات مرصاد در دست نگارش دارم که شرح اتفاقاتی است که برای گردان قمربنی‌هاشم در این عملیات می‌افتد.
کد خبر : 381391
107337_678.jpg

منصوره قنادیان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، گفت: کتابی درباره شهید هادی باغبانی، یکی از شهدای مدافع حرم  را به اتمام رساندم و قرار بود چاپ اول آن از سوی انتشارات روایت فتح به نمایشگاه کتاب تهران برسد اما نرسید و الان مراحل آخر انتشار را طی می‌کند.


وی درباره این کتاب افزود: این کتاب روایت زندگی شخصی شهید باغبانی از زبان همسر شهید است که با راوی دانای کل نگاشته شده است.


این نویسنده با اشاره به همکاری خود با انتشارات سوره مهر بیان کرد: کتابی درباره عملیات مرصاد در دست نگارش دارم که شرح اتفاقاتی است که برای رزمندگان دامغان در گردان قمربنی‌هاشم از زمان ورود به عملیات تا اتمام آن که حدود نصف روز به طول می‌انجامد.


قنادیان خاطرنشان کرد: سه کتاب «یادگاران»(شهید حسن شفیع‌زاده)، «زندگی پس از غروب»(شهید مهدی نوروزی) و «جانا»(شهید محرم ترک) که با انتشارات روایت فتح کار کرده بودم در نمایشگاه کتاب امسال حضور داشتم، که با اطلاعاتی که از مسئولین انتشارات روایت فتح شنیدم این آثار با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.


انتهای پیام/4028/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته